
Unboxing: Marin San Quentin – ideální na seznámení s traily
Hravost, zábava a zážitek z jízdy - přesně tato slova vystihují model San Quentin od kalifornské značky Marin.
Hardtail na 27,5palcových kolech je díky výborné geometrii, ale i výběru komponentů kolem pro všestranné použití, které najde uplatnění téměř kdekoli. Nejlépe se ovšem i díky agresivnější geometrii cítí na trailech a při jízdě z kopce. Model San Quentin nabízí Marin ve čtyřech velikostech (S, M, L a XL) a ve třech modelových řadách. V tomto unboxingu se podíváme na model San Quentin 1.Specifikace
- Rám: Series 2 6061 Aluminum, Double Butted Frame, 141 mm Open Dropout, 73 mm Threaded BB
- Vidlice: SR Suntour XCM32 Boost 15 x 110mm Spacing, 120 mm Travel, Lock Out, 27,5", Bolt-On Thru-Axle
- Ráfky: Marin, Double Wall Alloy, 29 mm Inner, Pinned Joint, Disc Specific, 32H Tubeless Compatible
- Zadní náboj: Forged Alloy, 141 mm Width, Disc, 32H, Shimano Standard Freehub Body
- Přední náboj: Forged Alloy, 110 x 15 mm, Disc, 32H
- Dráty: 14 g Black Stainless Steel
- Pláště: Vee Tire Co, Flow Snap, 27,5 x 2,6", MPC Compound, Wire Bead
- Přehazovačka: MicroShift RD-M9195M, 9 Speed, With Clutch
- Řadicí páčky: MicroShift SL-M9195-R, 1 x 9 with Bearings
- Kliky s převodníky: Marin Forged Alloy, Integrated Steel 32T Narrow Wide Chainring, Boost Spacing
- Středové složení: Sealed Cartridge Bearing, Square Taper
- Řetěz: KMC X-9
- Kazeta: Sunrace, 9 Speed, 11-46T
- Brzdy přední: Tektro M275 Hydraulic Disc, 180 mm Rotor
- Brzdy zadní: Tektro M275 Hydraulic Disc, 180 mm Rotor
- Brzdové páky: Tektro M275 Hydraulic Disc
- Řídítka: Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780 mm Width, 28 mm rise, 5 stupňů Up, 9 stupňů back
- Představec: Marin 3D Forged Alloy, 45 mm
- Gripy: Marin MTN, Closed End
- Hlavové složení: FSA No 57E, Semi-Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8" x 1 1/2”
- Sedlovka: Marin Alloy, 30,9 mm
- Sedlo: Marin Speed Concept
- Pedály: Nylon Platform
Geometrie

Unboxing
Nápis na krabici říká vše. Made for fun. Tedy stvořeno pro zábavu.
San Quentin už je na stojanu a čeká na první úkony servisáků.

Nasazení řídítek, brzdových třmenů, sedlovky či pedálů jsou sice běžné úkony, ani ty ale není radno podcenit.
Ke kolu je samozřejmě přibalený návod, ale i odrazky a zvonek.

San Quentin si ještě před finálním představením zvážíme. Ve velikosti M váha ukázala hodnotu 15,75 kilogramu.

Dámy a pánové, Marin San Quentin 1 v celé kráse.

Pohon zabezpečuje výrobce MicroShift. Jedná se konkrétně o 9rychlostní pohon MicroShift RD-M9195M s uzamykatelným stabilizátorem.
O brždění se starají 2pístkové brzdy Tektro M275 v kombinaci se 180mm kotoučem.
Vidlice SR Suntour XCM32 s možností uzamčení a zdvihem 120 mm poskytuje při jízdě přes různé nerovnosti dostatečnou oporu.
Kola si k San Quentinu dodává sám Marin a obuta jsou do plášťů VEE TIRE.

Kolo jako celek je příjemnou vstupenkou do horské cyklistiky. Nemůže se dočkat svého nového majitele, který ho bude pravidelně provětrávat po trailech a lesních cestičkách, protože tam se cítí nejlépe.

Cena tohto modelu je 999 € a více informací najdete na e-shopu MTBIKER.
Momentálně se tu nenacházejí žádné komentáře