Cannondale Scalpel Carbon 4 29 kolo, jungle green
Zvol si osobní odběr na prodejně a rozhodni se na místě.
Cannondale Scalpel Carbon 4 29 bicykel
S tímhle kolem nebude problém ani jízda v náročném terénu, ani závody. Kvalitní výbava bez kompromisů, kterou využijí milovníci dobrodružství i pravidelní účastníci závodů.
Rám |
Scalpel Carbon, 100 mm travel, Proportional Response Tuned, FlexPivot Chainstay, PF30-83, Tapered Headtube, Speed Release 12 mm thru axle, Ai Offset, Stash compatible
|
Vidlice |
Fox Float Performance 32 SC, 100 mm, 15x110 mm thru-axle, tapered steerer, 51 mm offset, remote-actuated
|
Tlumič |
Fox Float DPS Performance Elite EVOL, remote lockout, adjustable rebound
|
Přehazovačka |
Shimano XT
|
Kazeta |
Shimano Deore M6100, 10-51T, 12-speed
|
Řetěz |
Shimano Deore 6100, 12-speed
|
Kliky |
Cannondale 1, BB30a, OPI SpideRing, 32T, Ai Offset
|
Brzdy |
Shimano Deore 6100 hydraulic disc, 160/160 mm RT54 rotors
|
Ráfky |
WTB STX i23 TCS, 32h, tubeless ready
|
Náboje |
přední: Shimano MT400, 15x110 mm thru-axle
zadní: Shimano MT410, 12x148 mm thru-axle |
Špice |
DT Swiss Champion
|
Pláště |
přední: Maxxis Ardent Race, 29 x 2.2" , EXO Protection, TR
zadní: Maxxis Recon Race, 29 x 2.2" , EXO Protection, TR |
Sedlovka |
Cannondale 2, 7075 Alloy, Ø 31.6 mm x 400 mm
|
Sedlo |
Cannondale Scoop Shallow Sport, steel rails
|
Představec |
Cannondale 2, 6061 Alloy, 35 mm, 0°
|
Řídítka |
Cannondale 2 Flat, butted 2014 Alloy, Ø 31.8 mm, 3° rise, 8° sweep, šířka 760 mm
|
Hlavové složení |
Integrated Sealed Bearing, Tapered
|
Středové složení |
Cannondale Alloy PressFit30
|
Řadicí páčky |
Shimano Deore M6100, 12-speed
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2022 |
Počet převodů | 1 x 12 |
Sada | Shimano XT, Shimano Deore |
Hmotnost | 11.9 kg |
Barva | jungle green |
Materiál | karbon |
Materiál kol | Hliník |
Průměr kol | 29" |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Vidlice | Vzduchová |
Zdvih vidlice | 100 mm |
Tlumič | Vzduchový |
Zdvih zadní stavby | 100 mm |
Teleskopická sedlovka | ne |
ID produktu | 201582 |
Horská, městská a krosová
Velikost | Výška jezdce |
---|---|
XS | 147-160 cm |
S | 157-170 cm |
M | 165-177 cm |
L | 175-187 cm |
XL | 182-195 cm |
XXL | 193-205 cm |
Velikost | Výška jezdce |
---|---|
44 | 154-160 cm |
48 | 160-170 cm |
51 | 165-175 cm |
54 | 170-180 cm |
56 | 177-185 cm |
58 | 182-193 cm |
61 | 190-200 cm |
Velikost | Výška jezdce |
---|---|
Univerzální | 139-190 cm |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.

Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení