Giant Explore E+ 1 Pro STA 28 elektrokolo, truffle
Giant Explore E+ 1 Pro STA 28 elektrobicykel
Pro nadšence do městské cyklistiky a cykloturistiky, kteří neváhají sbalit brašny a vyrazit za dobrodružstvím. Spolehlivá a odolná výbava je přizpůsobená na dlouhé hodiny v sedle po různých cestách. Ve výbavě můžeme najít různé extra doplňky.
Motor |
Giant SyncDrive Pro 2 85 Nm, powered by Yamaha, PedalPlus 6-Sensor technology
|
Baterie |
Giant EnergyPak 800 Wh, 22700 Lithium cell technology, Aluminium casing with highest safety standard (EN50604)
|
Nabíječka |
Giant EnergyPak 6A smart charger, 60 % charge in 3:00 h
|
Displej |
Giant RideDash EVO, high-angle visibility, 3" full color LCD displej, onboard navigation
|
Rám |
ALUXX aluminum, Overdrive 1.8" - 1.5" head tube, integrated battery, integrated KSA40 kickstand mount
|
Vidlice |
SR Suntour XCR34 Air Boost, 100 mm travel, Hydraulic Lockout, 15x110 mm AH Axle
|
Řazení |
Shimano Deore, LinkGlide
|
Přehazovačka |
Shimano Deore LinkGlide, 10-speed, Shadow+
|
Kazeta |
Shimano LinkGlide, CS-LG400-10, 11-43T, 10-speed
|
Řetěz |
Shimano LinkGlide, CN-LG500
|
Kliky |
Forged Alloy Direct spider/chainguard 46T Steel narrow/wide chainring
|
Brzdy |
Shimano BR-MT410, hydraulic disc, 180 mm
|
Brzdové páky |
Shimano Deore
|
Ráfky |
eX25, Tubeless Ready, 622x25 Aluminium
|
Náboje |
Giant eTracker, [F] 110x15 [R] 148x12
|
Špice |
Stainless steel, e-bike optimized
|
Pláště |
Crosscut Gravel 1, 700x57c, Foldable, Tubeless Ready
|
Sedlovka |
Giant 30.9 mm, 2-bolt Micro Adjustable, Forged Aluminium
|
Sedlo |
Selle Royal Vivo Ergo Moderate Unisex
|
Představec |
Giant Contour EVO integrated 16⁰ (S/M: 80 mm L/XL/XXL: 100 mm)
|
Řídítka |
Giant Contour Comfort Riser 31.8x690 mm
|
Gripy |
Gant Connect Ergo Max Cork w/ bar-end
|
Pedály |
Aluminum Platform
|
Blatníky |
Alluminum Fenders
|
Ovládací jednotka |
Giant RideControl Ergo 2 remote, Smart Assist automatic mode, 5 support levels, USB-C (10 W)
|
Doplňky |
KSA40 direct mount kickstand
|
Světlo |
Recon E HL100 StVZO [F] AXA NYX 6-12V E-bike tail light with brake sensor [R]
|
Nosič |
MIK HD rack. System bag and basket compatible
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2023 |
Počet převodů | 1 x 10 |
Sada | Shimano Deore |
Barva | truffle |
Materiál | hliník |
Průměr kol | 28" |
Motor | Yamaha |
Baterie | 800 Wh |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Vidlice | Vzduchová |
Zdvih vidlice | 100 mm |
ID produktu | 224483 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.

Momentálně se tu nenacházejí žádné otázky
Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení