Lapierre Overvolt AM 5.6 29/27.5 elektrokolo, hard grey
Lapierre Overvolt AM 5.6 29/27.5 elektrobicykel
Seriózní sportovní náčiní určené na intenzivní a pravidelnou jízdu v terénu, kde se můžete 100% spolehnout na dostatečný výkon a komponentové osazení.
Motor |
Bosch Performance Line CX
|
Baterie |
Powertube 625 Wh
|
Rám |
Overvolt AM Bosch Supreme 5 alloy
|
Vidlice |
RockShox Domain R 29'' 15x110 170 mm 44 mm offset
|
Tlumič |
Lapierre Shock Metric 230x60 mm
|
Řazení |
Shimano Deore M4100 10s
|
Přehazovačka |
Shimano Deore RD-M5120, 10s Shadow +
|
Kazeta |
Shimano CS-M4100 11-46T 10s
|
Řetěz |
KMC e10 Sport Silver - black 10s
|
Kliky |
Samox EC40-F13-ISIS 160 mm (S/M), 165 mm (L/XL)
|
Brzdy |
Shimano BR-M4100 Hydraulic Disc, 4-pistons
|
Kola |
LP hubs / LP DB-X40 rims / LP hubs / LP DB-X40 rims
|
Přední náboj |
DA210, boost 15x110 mm, 32H 6 center lock
|
Zadní náboj |
DA210, 4 sealed bearings, boost 12x148 mm, 32H center lock
|
Sedlovka |
Lapierre dropper, Ø: 31.6 mm: travel 100 mm (S), 130 mm (M), 150 mm (L/XL) + Shimano lever
|
Sedlo |
Selle Royal Vivo
|
Představec |
Lapierre alloy CNC, Ø: 31.8 mm, L: 40 mm (S/M), 45 mm (L/XL)
|
Řídítka |
Lapierre Alloy 6061 DB, Width: 780 mm, Rise: 15 mm (S/M) 30 mm (L,XL), Ø: 31.8 mm
|
Gripy |
Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
|
Hlavové složení |
FSA NO.55R/57E, Anodized black 1-1/8" -1.5"
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2024 |
Počet převodů | 1 x 10 |
Sada | Shimano Deore |
Velikost | S, M, L, XL |
Barva | hard grey |
Materiál | hliník |
Průměr kol | 29" přední/27.5" zadní |
Motor | Bosch Performance CX |
Baterie | 625 Wh |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Vidlice | Vzduchová |
Zdvih vidlice | 170 mm |
Tlumič | Vzduchový |
Zdvih zadní stavby | 170 mm |
Teleskopická sedlovka | ano |
ID produktu | 228351 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.

Momentálně se tu nenacházejí žádné otázky
Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení