Lapierre Xelius SL 8.0 AXS kolo, light grey
Lapierre Xelius SL 8.0 AXS bicykel
Silniční kolo pro zkušené jezdce, kteří ročně najezdí tisíce kilometrů. Vhodné na pravidelný či náročný trénink, amatérské závody a dlouhé vyjížďky. Skvělá výbava a nízká hmotnost je to, na co se můžete spolehnout.
Rám |
Xelius SL Disc Thru axle UD Superlight carbon
|
Přehazovačka |
SRAM Force ETAP AXS Max, 12s
|
Přesmykač |
SRAM Force ETAP AXS Braze-On
|
Kazeta |
SRAM XG 1270 10-33T 12s
|
Řetěz |
SRAM Force 12s
|
Kliky |
SRAM Force D2 Dub 48-35T 170 mm (XS,S), 172,5 mm (M,L), 175 mm (XL) with POWERMETER
|
Brzdy |
SRAM Force disc 160/140 mm
|
Kola |
Lapierre Road Disc Carbon 38 mm / Lapierre Road Disc Carbon 38 mm
|
Pláště |
Continental GP5000S TR 700x28C
|
Sedlovka |
Lapierre carbon light, Ø: 27.2 mm, L: 350 mm
|
Sedlo |
Fizik Argo Vento R5 140mm
|
Řídítka |
Lapierre Combo UD carbon, -10°, 400 mm/90 mm (XS,S), 400 mm/100 mm (M), 420 mm/110 mm (L), 420 mm/120 mm (XL)
|
Omotávka |
Lapierre Vexgel tape
|
Hlavové složení |
Acros integrated + Xelius Acros Spacer
|
Středové složení |
SRAM DUB Press Fit 86.5 Road
|
Pedály |
VP-335 Clips&Strap
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2024 |
Sada | SRAM Force |
Počet převodů | 2 x 12 |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Průměr kol | 28" |
Materiál | karbon |
Velikost | XS |
Barva | light grey |
Vidlice | Pevná |
Materiál kol | Karbon |
ID produktu | 262713 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.
Momentálně se tu nenacházejí žádné otázky
Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení