Pinarello Dogma X SRAM Red AXS kolo, xolar černá
Pinarello Dogma X SRAM Red AXS bicykel
Čistá cyklistika násobená X-krátCestný endurance bicykel Pinarello Dogma X predstavuje absolútny vrchol technologického pokroku v cyklistike. Vďaka kombinácii nízkej hmotnosti, vysokého výkonu a skutočného komfortu je tento bike ideálny na dlhé výjazdy.
Rám a geometria
Pinarello Dogma X je majstrovským dielom inžinierstva a technológie. Tento rám, vyrobený z prémiového karbónu Torayca T1100 1K, vyniká svojou vysokou tuhosťou a nízkou hmotnosťou. Dogma X je navrhnutý s geometriou optimalizovanou pre maximálnu aerodynamiku a stabilitu pri vysokých rýchlostiach. Asymetrický dizajn rámu efektívne kompenzuje nerovnomerné zaťaženie, čím zlepšuje prenos energie pri pedálovaní a zaručuje vyššiu účinnosť. Unikátna technológia zadnej stavby rámu X-STAYS pozostávajúca z flexibilných horných vzpier trojuholníka pomáha efektívne tlmiť vibrácie pričom zároveň zvyšuje bočnú tuhosť.
Pohon a komponenty
SRAM Red AXS predstavuje špičkový bezdrôtový elektronický systém radenia, ktorý zaručuje extrémne presné a rýchle zmeny prevodov. Táto skupina komponentov je obľúbená medzi petekármi aj výkonnostnými cyklistami vďaka svojej spoľahlivosti a nízkej hmotnosti. Prostredníctvom mobilnej aplikácie môžu cyklisti individuálne prispôsobiť nastavenia radenia, čo poskytuje maximálnu flexibilitu a komfort.
Kolesá
DT Swiss ERC 1400 sú navrhnuté pre cyklistov, ktorí vyžadujú aerodynamiku a rýchlosť. Karbónové ráfiky týchto kolies majú profil optimalizovaný na minimalizáciu odporu vzduchu, čím umožňujú rýchlejší a plynulejší pohyb. Kolesá sú osadené nábojmi DT Swiss 240s, ktoré sú známe svojou hladkosťou a dlhou životnosťou, zabezpečujúc tak excelentný výkon a spoľahlivosť.
Brzdy
Hydraulické kotúčové brzdy SRAM Red poskytujú nekompromisný brzdný výkon za každých podmienok. Ich citlivosť a vynikajúca modulácia zvyšujú bezpečnosť a kontrolu nad bicyklom, čo je obzvlášť dôležité v náročných terénoch a počas nepriaznivého počasia.
Kola, která často sedlají i profesionální sportovci. Nekompromisně lehké a nekompromisně výkonné stroje, vybavené tím nejlepším, co výrobci komponentů nabízejí.
Rám |
TorayCa T1100 1K Dream Carbon with Nanoalloy technology, internal cable routing, Italian BB, UCI approved
|
Přehazovačka |
SRAM Red ETAP AXS 12s
|
Přesmykač |
SRAM Red ETAP AXS 12s
|
Kazeta |
SRAM Red ETAP AXS 12s
|
Řetěz |
SRAM Red ETAP AXS 12s
|
Kliky |
SRAM Red ETAP AXS 12s
|
Brzdy |
SRAM Red 12S 2 pistons caliper, 160 mm rotor
|
Kola |
DT Swiss ERC 1400
|
Pláště |
Pirelli P ZERO Race TLR 35-622
|
Sedlovka |
Pinarello Aero seatpost with 3D printed titanium top seatclamp and bolts
|
Sedlo |
Most Lynx Ultrafast Superflow L Carbon Large 145 mm
|
Řídítka |
MOST Talon Ultra Light
|
Středové složení |
SRAM Red
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2024 |
Počet převodů | 2 x 12 |
Sada | SRAM Red |
Barva | xolar black |
Materiál | karbon |
Materiál kol | Karbon |
Průměr kol | 700C (28" ) |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Vidlice | Pevná |
ID produktu | 286505 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.

Momentálně se tu nenacházejí žádné otázky
Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení