GT Slammer 20" kolo, raw
Zvol si osobní odběr na prodejně a rozhodni se na místě.
GT Slammer 20" bicykel
Rám |
GT FS Design, Hi-Ten Steel Tubes, DT Gusset, American BB, Seat Stay Mounted U-Brake, External 1-1 / 8" H / T, w / Removable Rotor Tabs, Odyssey Springfield Brake compatible
|
Vidlice |
GT FS Design, Hi-Ten 31.8- 28.6 mm Tapered OD Blades, 31 mm Offset, 3/8" Axle dropouts
|
Kazeta |
9T Cassette
|
Řetěz |
KMC Z410
|
Kliky |
GT Tubular CR-MO 3pc., 170 mm Arms, Cold Forged CR-MO 19 mm x 8T spline Spindle, 25T GT Steel Chain Wheel
|
Brzdy |
Rear SST ORYG Detangler, Aluminum U-Brake w / Soft Compount Pad
|
Ráfky |
Alloy single wall, 20" 36h
|
Náboje |
Steel Body, Loose Ball 3/8" x 150 mm Heat Treated Axle, 15 mm Nut front, Alloy Body, 1 Loose Ball, 4 Sealed Bearing 14 mm x 180 mm Axle, 9T Cassette, 36 Hole, 17 mm Nut rear
|
Pláště |
Innova, 20 x 2.3" front, 2.2" rear
|
Sedlovka |
Alloy, 25.4 mm x 200 mm
|
Sedlo |
Integrated saddle w / post
|
Představec |
New GT Top Load, 1-1 / 8" , Cold Forged Cap, 32 mm Rise, 40 mm Length
|
Řídítka |
GT Freestyle 2pc., Steel, 8.375" H x 28" W, 3 ° Up, 11 ° sweep
|
Hlavové složení |
1-1 / 8" Threadless, Steel
|
Středové složení |
American Loose Ball Bearing
|
Pedály |
GT Low Profile FS Platform Design, PP Material, Boron Axle
|
Dráty |
Stainless Steel
|
Pohlaví | Pánské, Unisex |
Modelový rok | 2019 |
Sada | Jiná |
Počet převodů | 1 x 1 |
Brzdy | Jiné |
Průměr kol | 20" |
Materiál | ocel |
Barva | raw |
Vidlice | Pevná |
ID produktu | 73744 |
Velikost | XS | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|---|
Výška jezdce (cm) | 142.24 - 152.40 | 152.40 - 165.10 | 165.10 - 177.80 | 177.80 - 185.42 | 185.42 - 198.12 |
Všechna kola nabízená na MTBIKER shopu jsou nová, neježděná, od oficiálního distributora a s plnou zárukou. Některé značky dokonce nabízí po registraci doživotní záruku na rám. Veškerý záruční servis provádíme v MTBIKER prodejnách po osobním doručení nebo po zaslání kola (nebo jeho části) kurýrem.
- Kolo je vyndané z krabice od výrobce.
- Kolo je postavené, zkontrolované a nastavené (přehazovačka, přesmykač, tlumič, vidlice, kola...)
- Kolo je opatrně zabaleno zpět do krabice a odesláno
- Pokud si kolo objednáš k osobnímu odběru nebo dovoz domů, bude tě čekat postavené a zkontrolované
- Pokud si kolo objednáš kurýrem na svou adresu, doma je třeba očinit následující:
- Kolo vyndat z krabice a opatrně odstranit ochranné fólie a materiál
- Namontovat řídítka do představce (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Nasadit přední kolo do vidlice (1 minuta, nepotřebuješ nářadí, pokud má kolo rychloupínák).
- Uvolnit šrouby na hlavovém složení, zarovnat představec s kolem, dotáhnout vrchní šroub na krku vidlice a následně dotáhnout hlavové složení (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 nebo 5 mm).
- Namontovat pedály do klik, přičemž je třeba namazat závit pedálu a opatrně namontovat správnou stranou (1 minuta, potřebuješ inbusový klíč 8 mm nebo francouzský klíč 15 mm).
- Namontovat sedlovku do rámu (10 sekund, nepotřebuješ nářadí, pokud má rám rychloupínák).
- Dofouknout pláště a případně vidlici a tlumič na požadovaný tlak (2 minuty, potřebuješ pumpu).
- Zkontrolovat dotažení inbusů a rychloupínáků (2 minuty, potřebuješ inbusový klíč 4 a 5 mm).
- Vyrazit na testovací jízdu! S kolem zacházej opatrně, než si na sebe zvyknete. Jestli má kolo kotoučové brzdy, v důsledku novosti bude jejich výkon omezený - svůj plný výkon získají až po 4 - 5 silných bržděních z vyšší rychlosti.
Momentálně se tu nenachází žádné hodnocení